Ali sploh potrebujete svetovalca za fundraising?

 

Agencija LARS nudi podporo vsem tistim organizacijam, ki si želijo uspešnega poslovanja v bodoče, razvoja in povečanja števila svojih uporabnikov.

Svetujemo vsem tistim, ki si želite spreminjati našo družbo, tistim, ki imate svoja srca odprta za stiske drugih ste s svojim angažmajem pripravljeni iti korak više v svojem delu.

 

KAJ SPLOH JE FUNDRAISING?

 

Slovenski prevod za fundraising je zbiranje sredstev oz. pridobivanje sredstev. Fundraising so vsi postopki zbiranja denarnih ali materialnih sredstev, ki omogočajo nepridobitnim organizacijam obstoj in delovanje ter, kar je najvažnejše, izpolnjevanje njihovega poslanstva.

Fundraising je tisti ključni sestavni del vsake nepridobitne organizacije (društva, (javni) zavodi, ustanove, …), ki ob premišljenem načrtovanju, uporabi ustreznih tehnik in metod ter dodobra začrtani strategiji organizacije, pripomore k razvoju programov in projektov, kar omogoča večji nabor koristnikov ali uporabnikov storitev ali produktov organizacije.

Fundraiserji smo torej ljudje, ki se stalno zavedamo poslanstva organizacije in v želji, da bi ga izpolnjevali v čim večji meri, vijugamo med različnimi rešitvami in ukrepi, da bi pridobili sredstva ter nadzirali njihovo porabo. Etika fundraiserja in poslanstvo organizacije sta najpomembnejši vodili fundraiserja pri njegovem delu.

 

ALI SPLOH POTREBUJETE SVETOVALCA ZA FUNDRAISING?

 

Saj poznate tisti občutek — veste, da se vaša organizacija enostavno mora premakniti naprej in usmeriti v drugačne načine zbiranja sredstev, če hočete, da obstane?

Kljub temu si vedno znova rečete, da boste počakali še na rezultate razpisa, ki ste ga oddali prejšnji teden. Ko dobite rezultate in vidite, da boste morali projekt sfinancirati v večini kar sami, ste pred pomembno odločitvijo.

Ali boste izvedli projekt le s sredstvi, ki so vam bila dodeljena, kar ne zagotavlja njegove kvalitete, ali pa se boste v zadnjem momentu lotili intenzivnega zbiranja sredstev, za kar pa tudi sami veste, da je že prepozno.

Pri fundraisingu je bilo vedno prepozno že včeraj. Vendar …

ZAKAJ SE NE BI LOTILI ZBIRANJA SREDSTEV NAČRTNO, PREMIŠLJENO, S STRATEGIJO, KI VAS BO DOLGOROČNO PRIPELJALA DO ZANESLJIVEGA FINANCIRANJA VAŠIH PROJEKTOV IN PROGRAMOV?

 

Mogoče v vaši organizaciji še nimate zaposlenega človeka, ki bi se ukvarjal izključno s pridobivanjem sredstev, vendar bi ga z veseljem zaposlili, če bi ga lahko.

Mogoče si želite, da bi se vaši obstoječi sodelavci naučili fundraisinga.

V obeh primerih je mogoče prav sodelovanje z nami rešitev, ki obljublja rast in trajnostni razvoj vaše organizacije. Po naših izkušnjah z investicijo v zbiranje sredstev v višini 10.000 € v roku petih let ustvarite 5 delovnih mest.

K oblikovanju te ponudbe so nas spodbudile zadovoljne stranke, ki so nam hvaležne predvsem zato:

  • ker jim zelo natančno povemo, kaj morajo narediti za uspeh;
  • ker smo zanje tisto zunanje kritično oko, ki jim pri ogromni količini dela, ki ga nepridobitne organizacije imamo, še kako koristi;
  • ker jih spodbujamo, predlagamo nove ali drugačne rešitve;
  • ker skrbimo za etični pristop k donatorjem in
  • ker imamo, kot pravijo, dobre ideje oz. nam zaupajo, da njihove ideje vsakokrat še dodatno nadgradimo.

Dovolite, da vam orišemo, kakšne bi bile koristi našega skupnega dela.

 

KONTAKTIRAJTE NAS, ČE V SVOJI EKIPI POTREBUJETE NEKOGA:

 

  • ki vam pregleda prošnje in vse vaše objave za različne javnosti in vam pomaga pri apeliranju želene ciljne publike
  • ki vas usmerja pri načrtovanju zbiranja sredstev in programov
  • ki vas nauči prednosti in slabosti tehnik zbiranja sredstev in vam pomaga izbrati najustreznejšo za tip vaše organizacije
  • ki vam pomaga pri zasnovi novih projektov
  • ki vam pomaga pri kadrovskih rešitvah
  • ki vam svetuje v zvezi z družabnimi omrežji
  • ki vas opozori na ustrezne rešitve, ki jih omogoča sodobna tehnologija
  • ki vam stoji ob strani in vas razume.

 

Med odločanjem za korak naprej, na pokličite na 040 87 87 60 in se naročite na termin brezplačnega svetovanja.