V čast vsem tistim Petrom Klepcem, ki izkoriščate svojo moč (= energijo in znanje) v dobro drugih, sem pakete svetovanja poimenovala po Klepčevih junaških dejanjih v Bevkovi različici te zgodbe.
Peter Klepec pooseblja štiri ključne vrline, ki naj bi jih imel vodja neprofitne organizacije. Te vrline, kot v literaturi o prodaji, je možno strniti v kratico 4P. Tokrat ne gre za produkt, ceno, lokacijo in promocijo, temveč za poštenost, pozornost, potrpežljivost in pogum.
Na voljo imate pakete svetovanja z imeni mlada breza, mogočna jelka in ogromna skala.
Ker imate nepridobitne organizacije različne želje in potrebe, imejte tudi možnost, da ocenite, koliko dodatne moči oz. strokovnega znanja si želite z mojo pomočjo pridobiti.
Več informacij o mojih predavanjih in seminarjih na temo fundraisinga za neprofitne organizacije pa najdete na www.agencija-lars.si/usposabljanja/