Kako naj se torej lotimo pridobivanja sredstev?
Usposabljanje ima za cilj odgovoriti na naslednja vprašanja:
- Kakšno je dejansko stanje nevladnega sektorja v Sloveniji?; Kam se med ostalimi več kot 25000 zasebnimi nepridobitnimi organizacijami uvršča naša organizacija?; Kako se gibajo različni viri sredstev glede na različne tipe društev?; Kakšne smeri razvoja so možne (Mitja I. Tavčar)?;Bo profesionalni fundraising tudi naši organizaciji zagotovil razvoj?
- Kateri načini zbiranja sredstev bi glede na naš človeški kapital najbolj ustrezali naši organizaciji?
- Pridobivanje sredstev od posameznikov (Zbiralne akcije, dogodki, donacije na TRR, trajniki/direktne obremenitve, prispevki zaposlenih, direktna pošta, direktni dialog, telemarketing, od vrat do vrat, SMS donacije, debetne/kreditne kartice, portali za doniranje, crowdfunding, člani UO, vključevanje znanih oseb, bogati posamezniki, volila, zapuščine, samofinanciranje, veliki donatorji); Zakaj bi ljudje podprli prav nas?;
- Pridobivanje sredstev od podjetij (donacija, sponzorstvo, donacije v naravi, zbiranje sredstev od zaposlenih – korporativno prostovoljstvo, posojeni čas in prispevki zaposlenih, prodaja blagovne znamke, afinitetna kartica); Kako bomo tržili našo organizacijo?;
- Administrativno delo fundraiserja, je strošek dela upravičen?; Pozicija vodje, pozicija fundraiserja – kaj pravzaprav delam?;
- Pravila etičnega zbiranja sredstev
- Jasno definirano poslanstvo organizacije in naša vloga v organizaciji kot ključ do uspeha
Ob zaključku predavanja bodo udeleženci odšli z jasnejšo sliko svoje organizacije in svoje vloge v teh organizacijah.
Trajanje: 270 minut